Daca firmele doresc sa devina sau sa ramana competitive, atunci au nevoie, ca si completare a comunicarii lor offline, si de o comunicare online. Si daca vor sa-si invinga competitorii,  prezenta online trebuie sa fie profesionista si sustinuta. 

">
Prima paginaEvenimenteServiciiParteneriNoutatiProfilul companieiContact
Evenimente in curs
Solutii pentru dezvoltarea IMM-urilor Vrancea 2017
Focsani - 11-05-2017
Soluții pentru modernizarea și eficientizarea administrației publice locale 2016
Cluj Napoca, Hotel Victoria - 24-05-2017
Evenimente viitoare
Solutii pentru dezvoltarea IMM-urilor Constanta 2017
Constanta, Hotel Ibis - 25-05-2017
Evenimente incheiate
„Soluţii pentru dezvoltarea IMM-urilor VALCEA 2016”
Hotel Sofianu - 27-04-2017
Newsletter
Adresa de e-mail

Cum sa-ti promovezi produsele si serviciile in retelele sociale
- 19-04-2011

program     invitati     galerie foto

Program

 

Daca firmele doresc sa devina sau sa ramana competitive, atunci au nevoie, ca si completare a comunicarii lor offline, si de o comunicare online. Si daca vor sa-si invinga competitorii,  prezenta online trebuie sa fie profesionista si sustinuta. Consumatorii si clientii tai oricum vorbesc online despre compania sau produsul tau. Este mai bine sa participi la aceste discutii decat sa le ignori.

Pentru toate aceste motive, este oportun sa participi la cursul «Cum sa-ti promovezi produsele si serviciile in retelele sociale »

 

Obiectivul cursului : Dezvoltarea abilitatilor necesare pentru comunicarea in online si reprezentarea companiei in retelele sociale.

 

Vino la cursul de social media!

Ø  Daca ai experienta in comunicare si marketing si iti doresti sa abordezi online-ul ca si complement

Ø  daca firma pe care o reprezinti are nevoie de mai multa expunere, cu un buget redus

Ø  daca doresti sa inveti cum sa te misti cu usurinta in retelele sociale si sa manuiesti la maxim posibilitatile acestora

 

La finalul training-ului:

Ø  Vei stii sa utilizezi foarte bine uneltele puse la dispozitie de retelele de socializare

Ø  Vei afla cum sa creezi profiluri si sa intretii aceste profiluri;

Ø  Vei invata sa influentezi decizia si starea emotionala a clientului, in mediul online;

Ø  Vei invata sa controlezi mult mai bine procesul vanzarii si interactiunea cu clientul, in mod direct si in timp aproape real, deoarece online-ul permite aceasta interactiune rapida

Ø  Vei stii cum sa porti discutiile din online pentru a intelege mai bine nevoile clientului;

Din program :

Ø  Prezentarea retelelor de socializare

Ø  Linkedin, Twitter, Facebook, intrare in materie

Ø  Cum creem si cum setam un profil pentru o persoana sau pentru o companie

Ø  Cum comunicam prin intermediul acestui profil (ce sa facem si ce nu)

Ø  Ce comunicam si cum interactionam cu potentialii cumparatori

Ø  Optimizarea –  sa comunici eficient

Ø  Publicitatea in retelele sociale

Ø  Culegerea de informatii si feed-back despre produs/companie

Ø  Studii de caz (prezenta unor companii in retelele sociale)

 

Metode

Ø  Curs deschis

Ø  Studii de caz si exemple practice

Ø  Explicatii detaliate

Ø  Feed-back personalizat


Cursul se adreseaza:

Ø  Persoanelor din serviciul marketing al companiilor care doresc sa isi dezvolte competentele in social media

Ø  Specialistilor in PR care doresc sa interactioneze cu noile tehnologii si cu mediul online

Ø  oamenilor de vanzari care doresc sa isi construiasca o retea de influenta si de potentiali clienti pentru produs/companie

Ø  antreprenorilor

Ø  patronilor de IMM-uri care isi doresc o solutie de comunicare la indemana lor, la un cost modic

Ø  celor care vor sa inteleaga mecanismele retelelor sociale si cum sa le utilizeze in folosul lor

 

Nr. participanti: 12-15 persoane

Durata: o zi cu pauza de pranz

Trainer: Gabriela Malcinschi. Jurnalist de IT si comunicatii in presa economica timp de 8 ani. Om de comunicare si relatii publice. Pasionata de retele sociale, specialist in comunicarea online. A moderat peste 40 de conferinte de afaceri, implicand companii mari.

 

Sunt incluse:

Ø  suportul de curs

Ø  diploma de participare;

Ø  2 coffee break-uri (apa,sucuri, cafea, patiserie) si pranzul;

Ø  suport oferit pe e-mail de trainer fiecarui cursant in ceea ce priveste aplicarea tehnicilor invatate, rezolvarea problemelor intampinate, etc ;

 

 AGENDA

 

9.30 - 10.00 Introducere. Sa intelegem social media

> Ce este social media ? Cateva repere. Cum se explica succesul social media ?

> Cine utilizeaza social media? De ce sa ne indreptam atentia asupra social media ?

> Care sunt diferitele tipuri de social media ?

> Care este cheia reusitei social media ?

> Ce abordare trebuie sa avem in raport cu metodele traditionale de comunicare ?

 

10.00 -11.00 – Planificarea unei campanii in social media

> Sunteti pregatit pentru social media? Cum sa stiu daca social media este potrivit pentru marca mea? Cum sa incep, ce sa fac ?

> Cum sa stiu ce se spune despre marca mea ?

> Cum sa identific persoanele tinta ?

> Cum sa utilizez feed-back-urile pozitive si negative de la clienti ?

> Anumite social media sunt mai influente decat altele ?

> Cine trebuie sa se exprime in numele companiei mele ?

> Ce trebuie sa contina o politica de social media ?

 

11.00-11.30 Pauza de cafea

 

11.30-12.00 – Redactarea continutului pentru social media

> Cum sa redactam pentru social media? Ce inseamna continut de calitate pentru social media?

> Cum se scrie un comunicat pentru social media?

> Cum sa distribui informatia in social media ?

> Cum sa creez continut pentru social media, optimizat pentru motoarele de cautare ?

> Cum sa optimizez un comunicat de presa pentru motoarele de cautare?

 

12.00-12.30 Blogurile

> Ce este un blog ? Cine tine un blog ?

> Este oportuna deschiderea unui blog de companie?

> Cum se creeaza un blog ? Cum sa redactam pentru un blog ?

> Cum sa optimizez blogul pentru dezvoltarea companiei ?

> Cum sa atrag inscrieri pe blogul companiei?

>De ce este primordiala monitorizarea blogurilor?  Cum sa identific blogurile importante pentru compania mea?

> Cum sa identific audienta blogului meu ?

> Exemple de bloguri profesionale reusite

 

12.30-13.00 Microblogurile

> Ce este microblogul? Cui se adreseaza uneltele de microblogging cum ar fi Twitter ?

> Twitter este adaptat marcii mele ?

> Care sunt principalele elemente de abordare a unei comunicari reusite pe Twitter ?

> Cum sa intram pe Twitter ?

> Cum sa scriem tweet-uri? Cum sa raspundem la tweet-uri ?

> Ce inseamna RT la inceputul unui mesaj ?

> Cum sa imi maresc numarul de followers pe Twitter ?

> Sa urmarim oamenii pe Twitter, cum si de ce ?

> Simbolul # pe Twitter; Care sunt avantajele hashtagurilor si cum sa le folosim ?

> Cum sa stim ceea ce s-a spus pe Twitter?

> Exemple de campanii Twitter reusite

 

13.00-14.00 Pauza de masa

 

14.00- 15.00 Retelele sociale

> Ce este o retea sociala? Ce interes are compania si marca mea in prezenta pe o retea sociala ?

> Care sunt principalele retele sociale ?

> Cum sa-mi inscriu compania pe Facebook ?

> Cum sa atrag fani pe Facebook ?

> Exemple de campanii Facebook reusite

> Care sunt avantajele LinkedIn pentru compania mea ?

 

15.00 – 16.30 Fan pages pe Facebook

> Fan page : introducere. Diferenta dintre o pagina si un grup. Functionalitati. Comunicarea cu fanii (publicarea in fluxuri si trimiterea update-urilor). Continut. Adaugarea de fani. Promovarea fan page-urilor. (Publicitati Self Service, Homepage Ads-Engagement Ads). Efectele virale ale fan page-ului. Statistici. Jocuri si concursuri pe fan-page-uri.

> Crearea functionalitatilor si a unui layout original. Aplicatiile. Functionalitatile aplicatiilor. Tracking. Comparatia caracteristicilor unei pagini si a unei aplicatii.

> Setarea si administrarea unei fan page

> Aspecte legale (directive Facebook si mentiuni legale)

> Concluzii si sfaturi strategice

 

16.30-17.00 Pauza de cafea

 

17,00- 17.30  LinkedIn pentru business

> Profilul meu pe LinkedIn

> Construirea retelei proprii

> Grupuri

> LinkedIn for Lead Generation

> Utilizarea aplicatiilor LinkedIn

 

17.30-18.00 Masurare si evaluare

> Cum sa masor ROI-ul implicarii mele in social media ?

> Care sunt obiectivele pe care sa mi le fixez ?

> Ce gen de indicatori sa aleg pentru a-mi masura progresul ?

> Ce unelte sa folosesc pentru masurare ?

> In ce momente sa efectuez masurarea ?

 

 

program     invitati     galerie foto
-->
Noutati
CEC Bank prelungeşte campania la creditele pentru firme destinate proiectelor cu fonduri UE

CEC Bank prelungeşte până la 30.06.2017 campania promoţională la creditele de investiţii în lei pentru persoane juridice. Campania vizeaza creditul pentru investiţii, linia de credite pentru investiţ

CEC Bank a contribuit, în cei zece ani de când România este membră a Uniunii Europene, la atragerea a 14 miliarde de lei din fondurile europene puse la dispoziția țării

"În acești ani (de când România este membră UE — n.r.) am participat la procesul de utilizare a fondurilor europene și am acordat 34.000 de credite pentru utilizarea acestora.

Romania - statul cu cele mai multe investigatii finalizate de OLAF privind utilizarea fondurilor europene

In 2015, OLAF a reusit sa finalizeze cel mai mare numar de investigatii din ultimii ani, 199 dintre acestea vizand utilizarea fondurilor europene gestionate la nivel national sau regional. Aceste investigatii au acoperit fondurile structurale,

© 2006 BTL Design  
Bani pe internet